Jubileumi jutalomkirándulás a „Munka utcásoknál”  „A tegnap történelem. A holnap rejtély. A mai nap: ajándék.” (Eleoner Rosevelt) Immár 10. alkalommal örültek a Munka Utcai Alapiskola kisdiákjai a budapesti kiruccanásnak. Állandó programpontunk a Fővárosi Nagycirkusz műsorának megtekintése mellé évről évre más látnivalót választunk a főváros bőséges kínálatából. Idén utánajártunk az ismerős operett részletnek, és fenn voltunk a János-hegyen, Budapest legmagasabb pontján, ahova a világrekordot tartó Gyermekvasúttal érkeztünk. Erdei barangolásunk végcélja a Budai-hegység királynéja, az Erzsébet-kilátó volt, ahonnét gyönyörű panorámát csodálhattunk meg, míg a több mint 100 lépcsőn bejártuk mind a hat szintjét, és a csúcsra jutottunk. Túránk során, a gyerekek nagy örömére, birtokba vehettük az erdei játszóteret is, ahol ki-ki kedvére próbálhatta ki a modern hintákat, mászókákat. A sok mozgás után mindenkinek jólesett az ebéd, és a cirkusz nézőterének kényelme, ahol ismét meglepetésekkel teli, varázslatos előadást láthatott a közönség. A Lúdas Matyi a cirkuszban olyan műfajteremtő előadás volt, ahol találkozott a zene, a hagyományos cirkuszművészet, a gravitációt meghazudtoló emberi teljesítmény és az erkölcsi tartalom. Mivel gyerekeink az első sorokban ülhettek, a darab aktív szereplőivé váltak, még inkább élvezve az előadást. Ezúton is szeretnénk megköszönni a szülőknek, iskolabarátoknak, hogy adójuk 2%-ával intézményünket támogatják, hiszen ez teszi lehetővé, hogy ilyen sok tanulót jutalmazhatunk versenyeredményeiért, tanulmányi eredményeiért, szorgalmáért, magatartásáért, kitartásáért. „Ne bánkódj, amikor nem méltatnak, hanem törekedj arra, hogy érdemes legyél az elismerésre.”(Abraham Lincoln) Szakáll Krisztina
Munka Utcai Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskola Komárom  AZ ALKOTÁS ÖRÖME Megtekintés Vissza