Vissza
Tapasztalataim a földrajzórákkal kapcsolatban Az 5. évfolyamban a kezdeti tartózkodó hozzáállást (az új tantárgytól és valószínűleg az új tanító nénitől is való félelmet) rövid időn belül felváltotta a még gyermeki rácsodálkozás az újra, az ismeretlenre, a Földünkkel kapcsolatos megannyi érdekességre. Jó volt látni a kíváncsiságtól égő kis arcokat, a világunk dolgaira rácsodálkozó szempárokat. Örömmel töltött el a számtalan szorgalmi beszámoló is, habár olykor nehéz volt beépíteni az amúgy is szűkös 45 perces órába. Minden évfolyamban készítettek a tanulók projektmunkákat, hol kisebb, hol nagyobb lelkesedéssel, de általában a kreatív gondolkodás és kivitelezés tükröződött ezekben a munkákban, ahogy azt a mellékelt képek is szemléltetik. Nagy pozitív csalódás volt számomra, hogy a mai gyerekek is olvasnak még könyveket, és nem csak a számítógépet hívják segítségül információszerzésre ebben az „IT“- világban. Bízom benne, hogy új tanárként ezen az iskolán többé-kevésbé minden évfolyammal megtaláltam a közös hangot, és én is hozzájárultam a gyerekek tudásának gyarapításához. Kovács Zsuzsanna FÖLDRAJZ, bolygónkról, a Földről szóló tudomány Versenyek, eredmények Az idei 2014/15-ös tanévben 9 tanuló vett részt a Földrajz Olimpia járási fordulójában, ahol 3 kategóriában mérettettek meg.
Ide