Húsvétváró Az idei Húsvétváró kézműves délelőtt rendhagyóan alakult. Nem a tornateremben, hanem napközis csoportok szerint osztályokban zajlott. Ennek ellenére a gyerekek így is többféle, húsvéttal kapcsolatos munkát készítettek: üdvözlőlapokat, ajtó- és asztali díszt és különböző technikákkal készült húsvéti hímes tojásokat. A jó hangulatban telt nap végén mindenki boldogan vitte haza a saját remekműveit.
Zrínyi Ilona Matematikaverseny A  Zrínyi nemzetközi matematikaverseny országos fordulója  2015. április 1. és 3. között zajlott Pécsett.  A Felvidékről összesen nyolc tanuló érkezett, amelyből ketten iskolánk tanulói:  Baráth Anna /2.b/ és Vörös Bence /3.c/.  Az elődöntőn mindkét tanuló a saját évfolyamában a 48. helyen végzett. A három napos döntőn diákjaink meglátogatták a pécsi lakatfalat, a  török eredetű dzsámit, a  Vasarely -, a  Bányászati - és a Zsolnai Múzeumot. A  gyerekek tetszését a  Pécsi Akvárium – Terrárium nyerte el, amely tíz méterrel a  föld alatt, egy középkori pincerendszerben működik.   Csodás élményekben gazdagodva tértek haza.
Kedvenc könyvem „Könyvek kísérik végig életünket az első mesekönyvtől a tegnapi bestsellerig, az iskolai kötelezőktől a nagy, megrendítő olvasmányélményekig”/Békés Pál/ – ezen gondolat adta az inspirációt, hogy idén is meghirdessük alsó tagozatos tanulóink számára a Kedvenc könyvem bemutatása c. pályázatot. Kisdiákjaink nagy igyekezettel fogtak hozzá az igényes munkához. Sokan a bőség zavarával küszködve próbálták kiválasztani az eddig elolvasott könyvek közül a számukra leginkább tetszőt, a legkedvesebbet. Szebbnél szebb, tartalmasabbnál tartalmasabb pályamunkák készültek. Az igazi kihívást az jelentette, mikor egymásnak, közönség előtt kellett bemutatniuk kedvenc könyvüket. A hallgatóság várakozással teli kíváncsisággal figyelte társuk előadását. A versenyzőknek sikerült felkelteni diáktársaik érdeklődését egy-egy könyv iránt. A legjobb pályamunkát bemutató tanulókat a zsűri apró ajándékokkal, a résztvevőket pedig emléklappal jutalmazta. A verseny végeztével tanulóinkat a következő útravalóval engedtük el: „ Mindenkihez illik egy könyv, egy téma, csak találja meg a megfelelőt”.
Miért csak április 22. a Föld napja? Vajon elegendő-e: -ha csupán ezen a napon gondolkodunk el Földünk állapotáról? -ha csak ezen a napon takarékoskodunk az árammal, a vízzel? -ha csak ilyenkor gyűjtjük szelektíven a hulladékot? -ha…. Éljük meg úgy a hétköznapjainkat, mintha minden nap a Föld napja lenne! Az idén az alsó tagozatos tanulók projektmunka formájában ismerkedtek meg vidékünk védett állatfajaival. Különféle fűszernövényeket ültettek, melyeket a gondos ápolás után a zöldségnapokon el is fogyaszthattak. Igényes, tanulságos filmet tekintettek meg Földünk állat- és növényvilágáról. Bízunk benne, hogy a jövő nemzedéke már nem csak egy nap erejéig gondol felelősségteljesen Földünkre.
Jó közérzet hete Április utolsó hete a napköziben a „Jó közérzet hete” nevet kapta. Egész héten minden napra jutott valamilyen, ehhez a témához kapcsolódó tevékenység. Volt aszfaltrajzolás, tisztítottuk és rendeztük az iskola környékét, hulladékokból új dolgokat készítettünk, sétáltunk a természetben, zöldségnapot tartottunk. Az utolsó napon játékos versenyt rendeztünk természetismereti témában. Valóban jó közérzettel telt el a hetünk.
Vissza Április Május Március